Veeam alapú adatmentés

Veeam Backup platform

Innovatív mentési megoldás felhőhöz, virtuális környezethez vagy akár fizikai szerverekhez kifejlesztve.

Lenovo infrastruktúra

Robosztus és nagy kapacitású szerverek, tárolók exponenciálisan növekvő adatmennyiségek kiszolgálására.

USER Rendszerház integráció

Több mint 20 évnyi tapasztalat a rendszerintegráció területén!
Egyedi szakértelem és megbízható technológia.

Ajánlatkérés

VMware virtualizáció

Hamarosan

Ajánlatkérés

Lenovo adatközponti megoldások

Az üzlet intelligens átalakítását modern adatközponti technológiával és tanácsadással támogató Lenovo a digitalizáció vezető infrastruktúraszállítójává válik, állapította meg a TBR.

Egyetlen szervezet sem hagyhatja figyelmen kívül a gyors, mégis gyökeres változást, amelyet a digitális technológiák – a felhő, a mobilitás, a közösségi hálók, a dolgok internete, a nagy adattömeggel dolgozó analitika, a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás – együttes hatása idéz elő az élet minden területén, mert az a lakossági és vállalati ügyfelek elvárásait egyaránt átalakítja.

A változásra az üzletnek is válaszolnia kell, a digitális technológiák által olyan képességekre szert téve, amelyekkel működését az új körülményekhez alkalmazkodó, versenyképes digitális modellekben tudja átalakítani. A digitalizáció lényege ez – a Gartner szavaival az üzlet újragondolása, újrafelfedezése. Az elmélet és a gyakorlat között azonban ma még elég nagy eltérés mutatkozik.

Bár a piacelemző felmérésében (2018 Gartner Strategy Digital Disruption Model) a vállalatvezetők 87 százaléka mondta, hogy az üzlet digitális átalakítása prioritás a vállalatánál, a gyakorlatban csak kevesen haladnak jól, mindössze 6 százalékuk jelentette ki, hogy teljes mértékben digitalizálta üzletét, míg 76 százalékuk félúton sem jár. A kutatásban részt vevő cégeket vizsgálva a Gartner megállapította, hogy a folytonossággal szakító tanulás módszerét alkalmazó vállalatok 2,25-ször gyorsabban tudják átalakítani üzletüket, mint azok, amelyek nem mernek elrugaszkodni a berögzött gyakorlattól, és a kis lépésekben, fokozatosan előrehaladó megközelítést választják. Utóbbi ugyanis túl lassú, ezért gyakran vezet kudarchoz. Felpörgő digitális világunkban a szervezeteknek sokkal nagyobb agilitásra, innovációra és rugalmasságra van szükségük, ha további sikeres működésre, egyáltalán fennmaradásra pályáznak, hangsúlyozta a piacelemző.

A digitalizációban élenjáró vállalatok az üzlet átalakítását célzó kezdeményezések széles körét futtatják párhuzamosan, hogy modellezzék és előrejelezzék, mely fejlesztésekkel érhetnek el tartós versenyelőnyt jó megtérülés mellett, miközben a napi működést is megbízhatóan és biztonságosan továbbviszik, mutatott rá a Gartner. Az üzletnek ehhez – a bevett gyakorlatot, korábbi szemléletet és döntéseket felülvizsgálva – az egész vállalatot, annak minden funkcióját a felfedezés és az újítás motorjává kell tennie, beleértve az informatikát is, amely nélkül aligha beszélhetnénk digitalizációról.

Modern adatközpont nélkül nincs digitális átalakulás
Hasonlóan a korábbi technológiai forradalmakhoz, amelyekben az új megoldások alkalmazása átalakította a meglévő környezetet, a digitális transzformáció hatására változik az adatközpontok felépítése is – mutatott rá fehér könyvében (Modern Networking Infrastructure Is The Next Logical Step In Digital Transformation, 2018) a Technology Business Research (TBR) független elemző és tanácsadó cég is.

Újgenerációs technológiák mellett a digitális átalakulás új típusú munkaterheléseket és feladatokat, valamint hatalmas adatáradatot hoz magával, amelynek nemcsak mennyisége, hanem üzleti értéke is folyamatosan nő. Következésképp a vállalatnak fel kell készülnie a valós idejű működésre, a folyamatosan elérhető szolgáltatásra, amelyet nemcsak ügyfelei, hanem dolgozói, valamint partnerei és beszállítói is elvárnak a digitális alkalmazásoktól – ehhez pedig korszerű adatközpontra lesz szüksége.

Az informatikai osztály számára ugyanakkor komoly kihívást jelent, hogy régebbi, örökölt adatközponti architektúrával dolgozik, amely híján van a modern munkaterhelések által megkövetelt agilitásnak, rugalmasságnak, nyíltságnak és automatizáltságnak is. A hiányosságok felszámolására új, nyílt technológiákra épülő adatközponti architektúrák – például szoftveralapú infrastruktúrák, konvergens és a hiperkonvergens platformok – jöttek létre, amelyek automatizált, intelligens működésük mellett a felhőalapú környezetekkel is szervesen összekapcsolhatók és zökkenőmentesen együttműködnek, így velük kiépíthetők a digitalizáció követelményeinek mindenben megfelelő feldolgozási, tárolási és hálózati képességek.

Legendás teljesítmény és megbízhatóság
A gyakorlatban is eredményes digitalizációhoz, az adatközpont gyors és sikeres modernizálásához olyan határozott technológiai jövőképet előrevetítő szállító-tanácsadó partnert érdemes választania a vállalatnak, amely meggyőző innovációs ereje mellett a gyakorlati megvalósítás és a támogatás terén is bizonyította hozzáértését és tapasztalatát.

A Lenovo Data Center Group (DCG) adatközponti megoldásokat szállító üzletága 25 éve indult, és az IBM x86-os szerverüzletágának 2014-es felvásárlása óta eltelt időszakban világszinten a digitális transzformáció egyik vezető infrastruktúra szállítójává vált, emelte ki a TBR. Az elemző-tanácsadó emlékeztet rá, azóta, hogy a Lenovo 2017-ben a DCG működését a ThinkSystem és a ThinkAgile divíziókba szervezte, az üzletág jelentősen kibővítette szerverportfólióját és továbbfejlesztette a kiszolgálók képességeit a feljövő technológiák, a nagy teljesítményű számítástechnika (HPC), a szoftveralapú infrastruktúra (SDI) és a szolgáltatások terén eszközölt, komoly beruházásainak eredményeként.

Ma a Lenovo DCG az adatközpontok modernizálásához szükséges szerverek, tárolók, hálózati megoldások, szoftverek és szolgáltatások teljes palettáját kínálja a szervezeteknek, amelyeket világszerte több mint 10 ezer támogatói szakértővel és kétezer termékfejlesztővel, innovációs központjaiban segít digitális transzformációjukban. Mindezeket a termékeket a Lenovo saját tulajdonában vagy irányítása alatt működő gyárakban állítja elő a világ minden régiójában, amelyben jelen van – az európai, közel-keleti és afrikai térségben például Magyarországon -, így versenytársainál nagyobb felügyelettel bír a minőség és az ellátási lánc felett, amit piaci teljesítménye is igazol.

ThinkSystem DE és DM szerverei legendás megbízhatóságuknak köszönhetően piacvezetők az ügyfélelégedettség tekintetében. Az IDC jelentése (Worldwide Quarterly Server Tracker) szerint a Lenovo 2018 negyedik negyedévében a negyedik legnagyobb szerverszállító a világon bevétel alapján számított piaci részesedését és az eladott darabszámot tekintve egyaránt, emellett a részesdés és a darabszám tekintetében a második, illetve a harmadik leggyorsabban növekvő szereplő.

Ugyancsak az IDC szerverpiaci adatai alapján a ThinkSystem szerverekre épülő ThinkAgile hiperkonvergens rendszereivel a Lenovo a múlt év harmadik negyedében a legnagyobb bevételnövekedést elérő szállító a hiperkonvergens rendszerek szegmensében. Nem utolsósorban a világ leggyorsabb szuperszámítógépeinek negyedét a Lenovo építette a top500.org listája szerint, és ezzel a legnagyobb HPC-szállító kitüntető címét is kiérdemelte.

Belépő szint

Nagyvállalati szint

Szallagos adattárolás

Lenovo Adattároló Megoldások

2U Lenovo ThinkSystem DE6000F all-flash (SSD)

ThinkSystem DE Series All-Flash Array

IBM TS4300 Tape Library for Lenovo (Machine Type 6741)

Szoftverek, szolgáltatások és felhők
A Lenovo innovációja a hardveren túl a szoftvermegoldások és szolgáltatások széles portfóliójára is kiterjed, amely a házon belüli adatközpontokban, a magán- és a nyilvános felhőkben, a hibrid és a többfelhős környezetekben egyaránt megcsillogtatja képességeit.

Házon belüli adatközpontjaikban a vállalatok például a Lenovo XClarity erőforrás-felügyeleti megoldásával menedzselhetik infrastruktúrájukat, a felhőkhöz pedig a Cloud Networking Operating System (CNOS) hálózati szoftvermegoldással kapcsolódhatnak, amelyet a Lenovo VMware, Microsoft Azure, Nutanix és OpenStack alapú virtualizált és többfelhős környzetekhez is tanúsított. A CNOS emellett a DevOps környezetek összehangolását és automatizálását is megkönnyíti, mivel együttműködik az Ansible, a Chef és a Puppet konfigurációmenedzsment eszközeivel is.

Az üzlet digitális átalakításához és az adatközpontok körszerűsítéséhez különösen fontos, hogy a vállalatok zökkenőmentesen haladhassanak előre a szoftveralapú infrastruktúra (software-defined infrastructure, SDI) kialakításában, amit a Lenovo nyílt hálózati technológiákra épülő stratégiával és portfólióval támogat. Palettáján ilyen megoldás többek között az Intelligent Network Controller, amely a szoftveralapú, virtualizált és automatizált hálózati képességeket többfelhős környezetekben is elérhetővé teszi.

Ugyancsak alapvető, hogy a modern adatközpontok felügyeletét és üzemeltetését a vállalatok a hagyományos, követő (reaktív) modellel szakítva proaktívvá tegyék. A Lenovo modern adatközponti megoldásai a történeti és a valós idejű adatokat gyűtjő és elemző telemetria és gépi tanulás képességeivel segítenek a potenciális hibaforrások korai felismerésében és ezáltal a meghibásodások, a nem tervezett leállások elkerülésében, az informatikai környezetek egészségügyi állapotának monitorozásában és a problémák működés közben történő orvosolásában, azaz a szolgáltatások mindig zavartalan működtetésében, ami a digitális gazdaságban sikerre pályázó szereplők számára nélkülözhetetlen.

Szoftvereinek és szolgáltatásainak palettáját a Lenovo folyamatosan szélesíti, jelenleg is olyan jövőbemutató, innovatív technológiák fejlesztésén dolgozik, mint például az elosztott gépi tanulás (federated learning), amely a mesterséges intelligencia képességeit az adatok keletkezési helyéhez közel, a hálózat peremére viszi.

Az infrastruktúra intelligens átalakításának lehetőségeit a vállalatok a pénzügyi szolgáltatásoktól kezdve a távközlésen és a kerskedelmen, az egészségügyön és a közbiztonságon át a gyártóiparig szinte minden szektort lefedő esettanulmányokból, a Lenovo saját gyakorlatából, valamint DCG Executive Briefing Center központjaiban demókon és workshopokon, közös digitális innováción keresztül közelebbről is megismerhetik. A magyar döntéshozók a Lenovo stuttgarti Executive Briefing Centerét személyesen is felkereshetik, illetve a központ szakembereivel távolról is kapcsolatba léphetnek.

Ajánlatkérés

Redhat alapú megoldások

A Redhatről

Az 1993-ban alapított, kaliforniai központú Red Hat leginkább a cég nevével fémjelzett, Red Hat Enterprise Linux nagyvállalati Linux-disztribúciójáról lett ismert, de mára egy sor egyéb vállalati szoftvert is kínál, a tároló és middleware termékektől egészen az RHV (Red Hat Virtualizaton) nagyvállalati virtualizációs megoldásig. A cég emellett rengeteg szabad szoftveres projektet felügyel, illetve a 2016 óta a Linux kernel második legnagyobb hozzájárulója.

A Red Hat szerint bár a nagyvállalatok jellemzően többféle cloud megoldást is használnak, mégis munkafolyamataik mintegy 80 százaléka továbbra sem került át felhős környezetbe – a cég szerint ez elsősorban a zárt felhős szolgálatatásoknak köszönhető, amelyek megnehezítik vagy akár ellehetetlenítik a vállalati adatok mozgatását a különböző cloud megoldások között, a többféle, egymással nehezen együttműködő felhő használata pedig menedzsment- és biztonsági problémákat is hordoz. Az összeolvadást követően a két vállalat ezekre a problémákra fókuszálna a hibrid felhős megoldások népszerűsítésével.

 

Forrás: https://www.hwsw.hu/hirek/59564/ibm-red-hat-felvasarlas-akvizicio-hibrid-felho.html

Ajánlatkérés

IBM RPA

Mi az az RPA?

A Robotic Process Automation (rövidítve: RPA) olyan robotikusan ismétlődő folyamatok automatizációja, amelyekkel egyszerűsíthetők és precízebbé, standarddá tehetők egyes munkafázisok, legyen szó termelésről, vagy szolgáltatásról, on-prem, vagy bármilyen Cloud rendszerről.

RPA software alkalmazásával kiküszöbölhetők az emberi hibák, gyorsabbá tehetők a gyakran ismétlődő feladatok, így például egy számlanyitási, vagy ügyfél-felvételi folyamat is.

Hol lehet alkalmazni?

Az RPA alkalmazása hasznos lehet a szolgáltató szektorban, bankszektorban, telekommunikációs iparágban, gyógyszeriparban és gyártó vállalatoknál egyaránt.

Hogyan működik?

Tréning:

Jelentkezzen az IBM Automation Solution Virtual fél napos, díjmentes workshopjára és fedezze fel a benne rejlő lehetőségeket!

Ha felkeltettük érdeklődését, vegye fel velünk a kapcsolatot!

A USER Rendszerház munkatársai több éves tapasztalattal és szakértő tanácsokkal segítik Önt!

Nyílt forráskódú szoftverek támogatása

Használd bizalommal a nyílt forráskódú technológiáit!

Amellett, hogy csökkentik a működési költségeket és javítják a megtérülési mutatókat, az IBM rugalmasan alakítható, gyors és könnyen igénybe vehető támogatási szolgáltatásokat kínál, hogy ügyfeleink könnyedén beépíthessék az open-source szoftvereket fejlesztési projektjeikbe.

Az IBM több, mint 150 nyílt forráskódú szoftverhez biztosít támogatást legyen szó akár, a RedHat, akár a SUSE disztribúcióiról. Software support-ot és tanácsadást kínál már a telepítés és a konfigurálás idejére is.

A szoftverek listája innen tölthető le: Open-source-support

Ajánlatkérés

IBM Cloud Pak

Tegye hatékonyabbé cége működését és optimalizálja folyamatait!

Az IBM Cloud Pack automatizációjának segítségével olyan ismétlődő és rutin feladatok válnak automatizálhatóvá, amely számos emberi erőforrást vesznek igénybe, ezáltal sok időt és költséget emésztenek fel.

A mesterséges intelligencia segítségével a bot-ok egyszerűen megtaníthatóak az ismétlődő folyamatok elvégzésére, amelyet utána önállóan végeznek el.

Az automatizáció hatékonyan alkalmazható olyan területeken, mint például az adatfeldolgozás, adatgyűjtés, onboarding, rendelések kezelése, bérszámfejtés vagy akár a riportálás. A folyamatokhoz intelligens chatbot-ok is társíthatóak, hogy az ügyfél menedzsment is hatékonyabbé váljon.
Bot-ok létrehozásának és üzemeltetésnek számos előnye van:
  • ismétlődő folyamatok automatizálása emberi beavatkozás nélkül
  • a munkát több bot között hatékonyan oszthatja meg
  • hozzákapcsolhatóak intelligens chatbot-ok
  • egyszerű kódolással felépíthetőek és taníthatóak
  • helyi szerveren vagy a felhőből is futtathatóak
  • a munkafolyamatok könnyen időzíthetőek
  • magas adatbiztonság és visszakövethetőség
Fókuszáljon a vállalkozására és érjen el gyors megtérülést automatizációval.
A User Rendszerház az IBM Plantinum Business Partnere, társ az IBM Cloud Pak for Automation megvalósításában, hiszen a robotizáció már könnyen és gyorsan elérhető vállalata számára!
Kérjen további információkat vagy szakmai tanácsadást a kapcsolati űrlapunkon.

USER Rendszerház Kft.
1039 Budapest, Zöld utca 2.
Tel: +36 1 438 5420, Fax: +36 1 438 5410
E-mail: info@userrendszerhaz.hu

Ajánlatkérés

IBM Spectrum Protect

Az egészséges mentési környezet az egyik legnagyobb informatikai érték!
Íme az IBM Spectrum Protect, amellyel gyorsan és könnyen megvalósítható!

Az IBM Spectrum Protect-el egyszerűvé teheti az adatmentést és az adatok újrahasznosítását, legyen szó VM-ekről, file-okról, adatbázisokról vagy akár egyéb alkalmazásokról.

Mik jellemzik az IBM Spectrum Protect-et?

  • gyors és könnyű archiválás és adat helyreállítás
  • kevesebb helyreállítási költség
  • egyszerű kezelhetőség
  • multi-cloud környezet támogatás

Töltse le az IBM Blueprint kiadványát és gondolja át, hogy az Ön cégének milyen IT mentési megoldásokra van szüksége!

Tudta, hogy minden Spectrum Protect felhasználó ingyenesen letöltheti és használhatja az ISP kezelésére az Operations Center-t (OC)? Az alábbi gombra kattintva kipróbálhatja az OC legújabb változatát, és letesztelheti, hogyan lehet az Ön által üzemeltetett, mentési környezetet kezelni.

Ha szeretné megtudni, hogyan fog mindez élesben működni, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal, akik szakmai tanácsokkal segítenek Önnek megvalósítani elképzeléseit és biztonságosabbá tenni a céges munkakörnyezetét!

USER Rendszerház Kft.
1039 Budapest, Zöld utca 2.
Tel: +36 1 438 5420, Fax: +36 1 438 5410
E-mail: info@userrendszerhaz.hu

Ajánlatkérés

IBM Flash System termékcsalád

Az IBM FlashSystem az IBM legközkedveltebb, piacvezető termékcsaládja. A termékcsalád innovatív és költséghatékony adattároló megoldásokat kínál innovatív cégek és vállalatok részére. Minden IBM FlashSystem terméket az iparág legújabb trendjeinek megfelelően, a hibrid felhős adattárolási megoldásokhoz fejlesztettek ki.

A USER Rendszerház IBM Platinum Business Partnereként a termékcsalád öt tagját értékesíti ügyfelei számára. Az IBM FlashSystem 5000, a kis-, és középvállalati ügyfélkör számára ajánlott, belépő szintű tároló megoldásokat nyújt. Rugalmas és egyszerű adattárolást tesz lehetővé, ám kapacitása és szoftver teljesítménye korlátozott, a komolyabb IBM FlashSystem adattárolókéhoz képest. A FlashSystem 5200 rugalmas és hatékony adattárolást tesz lehetővé, alacsony késleltetési idővel, korlátozott szoftver kapacitás mellett. Tökéletes adattárolási megoldás jelent minden vállalati ügyfél számára. Az IBM 7200 hatékony, gyors, könnyen kezelhető és az IBM Spectrum Virtualize szoftver teljes kapacitását felhasználó adattároló egység, középvállalati partnereink számára. Végül, de nem utolsó sorban az IBM FlashSystem 9000 és 9200R. Nagy és erőteljes adattároló egységek nagyvállalati és multinacionális vállalati partnereink számára. Kimagaslóan nagy adattárolási kapacitás, mely a rendszeren belül tovább bővíthető. Könnyen beépíthetők bármely informatikai rendszerbe és a legköltséghatékonyabb és biztonságosabb adattárolási megoldást kínálják a piacon.

A USER Rendszerház minden IBM FlashSystem terméke 3 éves gyártói garanciával kerül értékesítésre. Vegye fel velünk a kapcsolatot, kérjen árajánlatot, és tegyen az Ön vállalata is egy lépést előre a digitalizációs forradalom lépcsőfokain!

USER Rendszerház Kft.
1039 Budapest, Zöld utca 2.
Tel: +36 1 438 5420, Fax: +36 1 438 5410
E-mail: info@userrendszerhaz.hu

Ajánlatkérés

Hiteles archívum

Hiteles számlaarchíválás

A kimenő számlák, a számlázáshoz kapcsolódó bizonylatok és elszámolási kivonatok másolati példányának megőrzése törvényi kötelezettség a cégek számára. Ezen dokumentumok másolati tárolása kapcsán a hitelesség megőrzése komoly előírásokat ró a vállalatokra. A számlák, kivonatok és egyéb hitelesen tárolandó dokumentumok megfelelő jogszabályi háttérrel rendelkező hiteles archíválására dolgoztunk ki különböző eljárásokat.

Ajánlatkérés

EDMS – dokumentumkezelő

1. AZ EDMS-RŐL

A USER EDMS (Enterprise Document Management System) nagytömegben generált dokumentumok archiválására és az archivált dokumentumok kezelésére kifejlesztett nagyvállalati szintű rendszer.

Töltse le brossúránkat az EDMS-ről!

 

Előnyei:

  • Fizikai háttértáraktól független, rugalmasan bővíthető.
  • Igazoltan képes akár százmilliónyi dokumentumot tartalmazó archívum kiszolgálására is.
  • Alkalmas nagyméretű dokumentumok tárolására a szegmentált betárolás és visszatöltés segítségével.
  • E-mail archiválási lehetőséget tartalmaz (MS Outlook).
  • Képes a hitelesített dokumentumok tárolására és kezelésére.
  • Kezeli az AFP dokumentum formátumot.
  • Platformfüggetlen klienseken és API-n keresztüli elérést is biztosít.

2. AZ EDMS JELLEMZŐI

  • Metaadat-alapú tárolás és keresés. Az EDMS működésének központi eleme az adatmodell (metamodell). A metamodell segítségével a fizikai háttértáraktól függetlenül, azok korlátait kiküszöbölve lehetséges a dokumentumok metaadat-alapú tárolása és keresése. A metamodell egy leíróadat-tár, amely a metaadatokat (indexeket) tartalmaz. A metamodell számos jellemzőt tartalmazhat, mint pl. formátum, megjeleníthetőség, lehetséges értékkészlet, egy vagy többértékű stb.
  • Tetszőleges fizikai háttértárak használata. A dokumentumok több különböző fizikai háttértáron tárolhatók, a felhasználók elől a tényleges tárolási helyet az EDMS elfedi (metaarchívum). Tárolásakor a dokumentumok indexeit az EDMS integrált archívum saját adatbázisába, míg a dokumentum-tartalmakat az adatmodellben rögzített tárolóba továbbítjuk. A tároló lehet fájlrendszer, IBM Spectrum Protect (ex TSM), IBM Content Manager vagy OnDemand, Flashsystem, illetve Oracle RD BMS. Szükség esetén más tárolókhoz is tudunk csatoló komponenseket készíteni, illetve a tárolókba a dokumentumok indexeit is tudjuk továbbítani.
  • Dokumentumosztályok. Az archívumba letárolt dokumentumok dokumentumosztályokba sorolhatók. Az osztályok meghatározzák egyrészt a szükséges metaadatok körét, másrészt tartalmazzák a fizikai tárolással kapcsolatos részletes információkat is.
  • Dokumentumosztály-hierarchia (aktastruktúra). A rendszer lehetővé teszi dokumentumosztály-hierarchia felépítését is, majd ennek megjelenítését és felhasználását kapcsolódó dokumentumok keresésében. A tárolt dokumentumok közötti kapcsolat lehet alá-fölé, illetve mellérendelt viszony. A dokumentumokhoz megjegyzések is fűzhetők.
  • Tetszőleges dokumentum formátum, AFP támogatás. A legelterjedtebb dokumentum archívum formátumok (JPEG, TIFF, PDF) megjelenítése alapértelmezetten támogatott, de további formátumok megjelenítése is megoldható külső alkalmazásokkal. Az EDMS kiemelkedő funkcionalitást tartalmaz a nagytömegben előállított dokumentumok nagyon tömör tárolását lehetővé tevő AFP formátum kezeléséhez is.
  • Hitelesített dokumentumok tárolása. Az EDMS hitelesített dokumentumok kezelésével kapcsolatos feladatokat is képes ellátni. Ilyenek például az elektronikus aláírás érvényességének ellenőrzése, a hitelesített dokumentumok csoportos archiválása akár archív időbélyeggel való ellátással együtt is (külső szolgáltató igénybevételével). A megfelelő metaadatok tárolásával megoldható a tanúsítványok lejárata vagy a titkosító algoritmusok kompromittálódása miatti újrahitelesítés is.
  • Keresési jogosultság rendszer. A kereshető dokumentumok körét felhasználói szintű sablonokkal lehet meghatározni. A találati listában megjelenő dokumentumokkal végezhető műveleteket rögzített hozzáférési szabályok definiálhatják. A szabályok a felhasználó szerepköre (LDAP csoporttagság), a dokumentum osztálya (üzleti típus) és az adatmodell kialakításakor megadott metaadatok alapján alakíthatók ki.
  • Találati listák optimalizált kezelése. A keresés eredményeként kapott táblázatos találati listáknak mindig csak egy része kerül a kliensre.
  • Saját kliens alkalmazások és API. A rendszer szolgáltatásai JAVA applet vastag kliens, HTML kliens, illetve csak betöltésre alkalmas Outlook plugin segítségével érhetők el. API-n keresztüli elérés is biztosított teljeskörű webservice felület segítségével (betöltés, keresés, letöltés, indexadatok módosítása, dokumentum-kapcsolatok módosítása).

Miért az IBM?

Az EDMS fejlesztése során mindvégig szem előtt tartottuk azt, hogy az architektúrához szükséges egyes komponenseket (pl. adatbázis, alkalmazás szerverek, tárolók, stb.) rugalmasan, az ügyfél igényeknek megfelelően tudjuk kezelni. Ezért ezen komponensek támogatottsága széleskörű. Mindazonáltal egy elvárt szolgáltatási szintet az IBM által biztosított komponensekkel tudunk vállalni ügyfeleink részére:

  • Adatbázis kezelő: Az IBM DB2 egy, az iparágban vezető teljesítménnyel rendelkező, költséghatékony, vállalati szintű relációs adatbázis, nagy rendelkezésre állású megoldásokkal.
  • Java Alkalmazásszerver: Az IBM WebSphere Application Server egy nagyon megbízható, biztonságos és rugalmas Java2EE alapú futtatókörnyezet. Ezen felül egy nagymértékben skálázható, vállalatok számára tervezett ki- szolgáló környezettel is bír.
  • Tárolási alrendszer: Az IBM Spectrum Protect (ex. Tivoli Storage Manager – TSM) alkalmazásprogramozási interfész (API) az ISP csomag része.Az API segítségével az IBM Spectrum Protect környezetben menthetünk olyan üzleti alkalmazásokat és adatokat, mint például az EDMS. Ezáltal egy rendkívül robosztus és széleskörűen paraméterezhető tároló alrend- szer használatára nyílik lehetőség. A USER sok-sok év üzemeltetési tapasztalatával rendelkezik ezzel a biztonsági mentési megoldással kapcsolatban is.
  • Integráció: IBM MQ segítségével egy rendkívül hatékony, megbízható, robosztus és vállalati szintű üzenetküldő szolgáltatás használatára nyílik lehetőség, amely segítségével gyakorlatilag bármilyen iparági standardoknak megfelelő egyéb alkalmazás integrálható.

3. FELÉPÍTÉS, MŰKÖDÉS

3.1. FELÉPÍTÉS

A kialakított rendszer többrétegű, kliens-szerver architektúrájú.

3.2. MŰKÖDÉS

  • Windows .NET vastag kliens a média állományok és metaadataik felhasználói kezeléséhez.
  • Tálca alkalmazásként vagy ablakban futva több forrásmappa változás-monitorozása lehetséges, változás esetén felhasználói értesítés.
  • Beépített videólejátszó a nagyfelbontású anyagok megtekintéséhez és szegmentáláshoz.
  • Beépített hangrögzítő a hangalámondás és a telefonos interjúk felvételéhez.
  • Támogatott protokollok: FTP/FXP, helyi fájlrendszer.
  • Társrendszerekből érkező metaadat hozzárendelése videó állományhoz, a beépített struktúrált tallózók és keresőfelületek használatával.
  • Automatikus metaadat hozzárendelés fájlnév alapján.
  • A társrendszerektől független nyersanyag archiválás metaadat kitöltési lehetőséggel.
  • Egy vagy több forrásfájlra tetszőleges számú célba történő másolási/mozgatási folyamat végrehajtása.
  • Konfigurációban engedélyezhető munkafolyamat segítő funkciók: cél állományok fájlnév képzése belső és környezeti változók értékéből és verzionálás, lejárati dátumok beállítása, jelzés küldése emailben, metaadatok exportálása specifikus formátumokba.
  • Televíziós munkahelyekre kihegyezett médiakezelési sablonok: szerkesztő, szerkesztő-riporter, vágó, adásmegtekintő, adáslebonyolító, grafika.
  • Folyamat statisztikák jelentése a szerver felé.
  • Közös vágó szoftver projektfájl generálása, megnyitása.

3.3. SZOLGÁLTATÁS-HOZZÁFÉRÉS

Az EDMS szolgáltatásai az EDMS betöltő alkalmazáson, böngészőben futtatható JAVA applet vastagkliensen, HTML alapú kliensen, Outlook plugin-ként megvalósított speciális kliensen, illetve webservice felületen keresztül érhetők el.

Ajánlatkérés

Mediacube

A MediaCube-ról

A MediaCube a fájlalapú televíziós munkafolyamatokat segítő sokoldalú, megbízható és jelentős mértékben automatizált rendszer. A hírgyártás- és adástervezés-támogatástól az archiválásig minden egy helyen.

Funkciók

A rendszer funkcióinak kiajánlását a MediaCube szerver végzi REST API és webes kliens felület segítségével.

Hírgyártás széleskörű támogatása
A MediaCube a hírgyártás szinte minden lépését képes segíteni. A vágási folyamatok támogatásához és az archiválások elvégzéséhez szükséges adatokat a hírszerkesztőségi rendszertől kapja. A videó anyagok betöltése a MediaCube Maestro kliensen keresztül történik. A fileok közvetlenül a kamera adathordozójáról vagy egyéb helyi mappából, FTP forrásból tölthetők be. Ennek során a klipek nevei csoportosan megváltoztathatók és adott híranyaghoz rendelhetők. A vágási folyamatokat a Maestro felületéről lehet indítani, így a szerkesztők, vágók és rendezők mindig az aktuális vágási projektet tudják megnyitni. Az anyagokhoz hangalámondás rögzíthető, amely kapcsolódik az addig megszületett információkhoz. Az adásba adható kész anyagot a rendszer eljuttatja a videóbejátszó szerverre.

Adásautomatizáció támogatás
A MediaCube rendszer képes kommunikálni az adástervező rendszerrel és az adásautomatizálással. Megkapja például az adott napra vonatkozó adáslistát és a listában szereplő klipek listáját, így a Maestro klienst használva egy elkészült konzerv műsor már az első betöltése során kapcsolódik az adástervező rendszer adataival. A betöltés után a minőségellenőr a beépített multimédia lejátszó segítségével már az alkalmazáson belül megtekintheti a műsort. Megfelelő tartalom esetén a felület segítségével meghatározhatja a műsor szegmenseit belépő és kilépő pontok definiálásával, és tovább küldheti az adáslebonyolítóba. Műsorismétlés betervezésekor a rendszer a hiányzó klipeket automatikusan előhívja az archívumból és átadja azokat az adásszervernek.

Statisztikák automatikus készítése
A MediaCube különböző statisztikákkal képes segíteni a gyártási munkafolyamat jobb megismerését. Például nyomonkövethető a híranyagok életútja a betöltéstől az elkészítésig, vagy megtekinthető egy adott napon elkészített anyagok száma és összideje. Mindez barátságos felületen, web böngészőből elérhetően.

Automatikus, keresőszavas archiválás
A MediaCube automatikusan archiválja az adásban lement bejátszók és az élő műsorok teljes visszarögzített anyagát, valamint az adásautomatizációs rendszerben betöltött és minőségellenőrzött anyagokat is. Az archiválás során a MediaCube keresőszavakat rendel az anyagokhoz. Híranyagokhoz a hírszerkesztőségi rendszer szolgáltatja a keresőszavakat, egyéb esetben az adástervezőben lévő adatokat rendeli a rendszer a videókhoz. Természetesen lehetőség van manuális archiválásra is.

Megbízható, gyors szalagkönyvtáras tárolás
A videók tárolása megbízható, nagy sebességű LTO szalagos tároló rendszeren történik, így az archivált anyagok gyorsan visszatölthetők A nagyobb biztonság érdekében a fájlok redundánsan, legalább kettő szalagon tárolhatók. A keresést szabad szavas kereső és alacsony felbontású videó segíti.

Felépítés

MediaCube szerver: metaadatok kezelése, ütemezett folyamatok futtatása és funkciók kiajánlása RedHat vagy Windows cluster környezetben.
Maestro kliens: vastag kliens alkalmazás Windows környezetben.

MediaCube szerver jellemzői

  • Platformfüggetlen alkalmazás média állományok és metaadataik kezeléséhez.
  • Magas rendelkezésreállású Linux cluster környezet.
  • CRON alapokon ütemezhető, könnyen konfigurálható és bővíthető folyamatkezelés. A folyamatkezelés támogatja a költséges erőforrások resource-pool alapú kezelését, valamint a futás idejű konfigurációt és a folyamatlépéseket végrehajtó kód módosítását.
  • A támogatott folyamatok: TSM archiválás/visszatöltés manuális és automatizált módon, média másolás tárhelyek között, tárhely felszabadítás lejárati feltételek teljesülésekor, média átkódolás társrendszerek vezérlésével, társrendszerek közötti metaadat transzformáció.
  • A tárhely kezeléshez beépített API a különböző protokollok kezeléséhez: TSM, FTP/FXP, SMB, helyi fájlrendszer
  • Webes HTML5 kliens: keresés, kisfelbontású videók megtekintése, on-demand visszatöltés, folyamatok kézi indítása és monitorozása, média életút megtekintése idővonalon, napi gyártási statisztikák.

MediaCube Maestro kliens jellemzői

  • Windows .NET vastag kliens a média állományok és metaadataik felhasználói kezeléséhez.
  • Tálca alkalmazásként vagy ablakban futva több forrásmappa változás-monitorozása lehetséges, változás esetén felhasználói értesítés.
  • Beépített videólejátszó a nagyfelbontású anyagok megtekintéséhez és szegmentáláshoz.
  • Beépített hangrögzítő a hangalámondás és a telefonos interjúk felvételéhez.
  • Támogatott protokollok: FTP/FXP, helyi fájlrendszer.
  • Társrendszerekből érkező metaadat hozzárendelése videó állományhoz, a beépített struktúrált tallózók és keresőfelületek használatával.
  • Automatikus metaadat hozzárendelés fájlnév alapján.
  • A társrendszerektől független nyersanyag archiválás metaadat kitöltési lehetőséggel.
  • Egy vagy több forrásfájlra tetszőleges számú célba történő másolási/mozgatási folyamat végrehajtása.
  • Konfigurációban engedélyezhető munkafolyamat segítő funkciók: cél állományok fájlnév képzése belső és környezeti változók értékéből és verzionálás, lejárati dátumok beállítása, jelzés küldése emailben, metaadatok exportálása specifikus formátumokba.
  • Televíziós munkahelyekre kihegyezett médiakezelési sablonok: szerkesztő, szerkesztő-riporter, vágó, adásmegtekintő, adáslebonyolító, grafika.
  • Folyamat statisztikák jelentése a szerver felé.
  • Közös vágó szoftver projektfájl generálása, megnyitása.

Integráció társrendszerekkel

Octopus hírszerkesztőségi rendszer, PlanAir adástervező rendszer, Morpheus adásautomatizáció, NEXIO videószerver, Selenio transzkóder, FFASttrans transzkóder, IBM Spectrum Protect adatmentő rendszer, IBM DB2 adatbáziskezelő.

Ajánlatkérés

Mentési rendszerek

Mentési rendszerek

A USER Rendszerház Kft. megalakulása óta kiemelt figyelmet fordít az információ és adatkezelésre, annak menedzsmentjére, legyen ez az értékes vállalati adatok kezelése, mentése, archiválása, nyilvántartása, menedzselése. Számos sikeres projekt és állandó támogatási szerződés kapcsán számos nagyvállalat, állami intézmény, illetve KKV gazdasági társaság mentési és archiválási rendszerének kialakításában, újratervezésében, üzemeltetésében vehettünk részt, illetve több esetben napi szintű támogatási feladatokat láttunk, látunk el.

A USER Rendszerház Kft. által kidolgozott USER mentési megoldás a helyszíni ügyféltapasztalatok, feladatok és helyzetek, illetve az iparágban tapasztalható irányvonalak, igények mentén került kialakításra. Törekedtünk arra, hogy a legkisebb cégmérettől a legnagyobb, akár több helyszínt, több országot felölelő multinacionális vállalatok igényeit is ki tudjuk szolgálni, figyelve arra, hogy a rendszer bonyolultsága, kezelhetősége, funkcionalitása lehetőség szerint minél jobban igazodjon az ügyfél igényeihez, lehetőségeihez, ugyanakkor a fejlesztés, bővítés lehetőségét mindig szem előtt tartsuk.

Ajánlatkérés

Toolbox for TSM

Toolbox for TSM

Az IBM Spectrum Protect (ISP) több mint egy egyszerű adatmentő rendszer: rengeteg funkcióval rendelkezik, amelynek az ügyfelek gyakran csak kis részét használják ki. Egyik ilyen ritkán használt képessége a Data Retention üzemmód, amely remek lehetőséget kínál az adatok biztonságos és megváltoztathatatlan (unmutable) tárolására, archiválásra, továbbá magában hordozza a lehetőséget, hogy az adattárolás illetve később az adatok törlése vállalati események időtartamához igazodjon. Integration Toolbox termékünk megkönnyíti minden vállalati fejlesztő számára az Data Retention üzemmód által kínált funkciók elérését.

Az Integrated Toolbox a meglévő C és C++ API-n túl Java valamint RESTful API-t kínál a Spectrum Protecthez, így az ISP könnyedén integrálható adattároló-eszközzé válhat bármely vállalati alkalmazás esetén. Megkönnyíti az archivált dokumentumok elérését, valamint a tárolt adatok kezelését. Elsősorban nagy kapacitású tárolási rendszerek kiegészítésére alkalmas, így főként nagyvállalati partnereink figyelmébe ajánljuk.

Ajánlatkérés